Apa yang hebat sangat pasal aku.. wah !

Wah ! giler takut ng title post aku.. :127: hahahaha.. okey.. xde ape pn yg hebat pasal aku ni.. aku cme seorang mnusie yg pnye kaki dan tangan.. ishh ! knpe aku ske sgt ng ayat 2.. owk yu owk ??haha .. ok2 kte smbung blik cte kte.. xtually .. wah ! msti fatin amani suke nih.. haha.. xau bnde aku nih .. okey2 , berbalik balik.. aku :

1 . Nama aku Azratul Atierah Bt Asmadi

2 . Aku tgh tgu result spm.. tkut nk pegi ambk.. ishhh ! xbh g ambk lah ! aci x ?? nggii~

3 . Aku ank sulong dr 3 org bradik.. ohh , sgh xbest jd ank sulong.. wlaupn mak aku xpkse
aku bt kje rumh , tp aku xske , aku bosan sgt...
bosan yg tlmpau bosan.. kdg2 aku ngis sb bosan.. grrrhhhhhhh !

4 . Sensitif ! haha.. ye , mmg betul ,aku mmg seorg yg sensitif ! huhu :face5:

5 . Aku suke makan.. xkire ape pun mknan 2 sume aku nk tra.. dlm pgan org
pn aku blh ambik sb nk rasa pnye pasal.. haha..
klau mak mentue aku tgk confirm kne reject awal2! haha:face51:

6 . Aku suke pade baju.. obses ! sgt xblh tgk.. tp skg aku xde duit nk beli.. 2 la skg asyk
tgk aku pkai bju yg sme jep !:face41:

7 . aku ske dgr lagu korea.. wah2! tp lgu yg sdey2 je la.. kdg2 airmate aku tkeluar gak sb tlalu mlayan.. wah2! haha.. lgu yg biase aku lyn .. ss501 ng ft island..
cbe la dgr lgu dorg mmg best2..:face26:

8 . aku ni degil sket , kras kpale , sume nk dgr ckp aku.. klau org xdgr , mule r aku mecok..
haha.. jhat sgoh mu ni yong.. :face11:(yong mmg jahat)

9 . aku suke duk sorang2 lm bilik..lyan lgu n pk tntg diri aku , khidupan aku nt.. ohh ! tkut sgt ..aku tkt klau ape yg aku nk , xdpt.. :face72:

10 . aku ni riuh sket , xkire dimana dan kemane.. aku mmg ske berckp , mengarut , mengilai
mcm kuntilanak.. 2 mber2 aku la yg sllu ckp..:face71:

11 . aku suke pade pisang ! hahaha.. aku xblh tgk pisang,, siyes :face64:..klau aku g jale2 ko ng
bapk aku mummy aku , klau aku tgk pisang2 tgntg gantung (org jual tepi2 jln lah)
mak aku mst bhenti beli kt aku.. wah.. sgh terharu..
thanks ami.. sayang ami sangat2 !:h:

12 . aku geli ng kucing ,lipan, tikus , khinzir(hahhahaha).. haha.. klau org main ngusik2 ke.. aku wt bodo je sb aku tkt klau org 2 nk kenak aku ke.. aku wt2 x geli..
pdhal remang lm tekok.. wt la org 2 ltk atas ribe aku..
oohhh tidak.. mati geli aku.. haha (kpd sesape , tlg jgn ngusek aku ey ,
sb aku mmg xgeli)wakakakakaka(jangan!!!)

13 .aku xboley klau mkn roti ,biskut cicoh air ,atau seangkatan dgn nye lah.. aku jd luga perut..
lps 2 aku mst kne mkn nsi blik ,baik xyh mkn..
wt gemok je owk.:73:.. tp kdg2 aku mkn je.. haha
(biarlah gemok, nt kurus gak)*perhaps
agagagagaga~

14 . aku ske bakor org.. agagaga.. klu aku bkor mmg mpuh org 2 , hngus letung,tgl gigi sje je, haha..xdk org leh lwn aku.. hahaha.. tp klu aku kne bkor , kdg2 aku syap je.. ngku kloh..haha(ngrot kli mu ckp yong ey.. haha)

15 . aku xau nk tls nde dh ni.. mnde g r.. urrrmmmmmm....:face34:

16 . hor ni.. aku xske pade org yg hipokrit..dpn baik blkg cm setan.. ske2 kte ke org..klu
baik xpe nk kte2 org.. ni prngai lbh teruk dr setan... agagagagaga~
(ske2 aku je label org setan , tp disblk kjhatan die 2 ,
xsume bnd yg jhat lm diri die kn, mst ade gk yg baik)

17 . semua orang x perfect (ayat 2 la yg sllu naikkan smgt aku)ngiii~:face44:

18 . Someone ckp kt aku.. hidup didunia kne sllu bersyukur , bersyukur dgn ape yg kte ade...
yes ! i got it ! thanks dear:face2:

19 . nk kne ckupkan 20 ni , skg aku da blja utk mlalui khidupan ni.. dulu hati aku sllu x tenang,mcm2 yg aku rase.. aku xpnah rs aku ni bertuah..
aku rs cm sial je aku ni.. tp skg xda..
aku da dewase aku blh pk sndiri smue ni.. sesungguhnye ,
aku amat sayang akn diri ini.. aku xnk slhkn diri aku..
aku akn lalui sume ni ng tenang.. aku cbe utk tenang slalu...urrrmmmmm:face57:

20 . aku da ade 'inspirasi' aku sendiri.. jgn jeles.. hahaha.. sayang kamu deh !:96:

p/s :sume ni adalah rekaan semate mate.. tp pcyelah.. sume ni mmg betul.. haha
xau bnde.. mtk maaf ngarot byk ngk kt ats nun.. aku ade sdiekn gbar dan sdikit bio aku..enjoy yeh !!:face18:



cantik x ?? cantik x ?? haha



:a2: azratul atierah bt asmadi
:67: 7 august 1993
:a2: beranak kt rumah nenek aku
:67: nk jadi budak skolah lgi~
:63:nk jd org yg berjaye
:67: nk blaja msak dan masakn 2 sedap!:face1:
:a2:nak jadi ank yg baik , dgr kate dan solehah !:face45:
:67:nk jd kwan yg baik ,yg cantik , dan sabar !:face28:
:n: jadi gf yg baik , tenang dan setie utk die !:9:


:98:aku sayang kt sume orang yg sayang aku.. thanks alot 4 being
with me although when i'm in a very bad condition...syg kmu..:h::h::h:
mwahhhhhh3!:9::9:

THANKS FOR READING

2 comments:

azhaniidayu said...

haha xD mu memang best la yong ! aku sayang mu juge <3

atierahyowng said...

haha... thank u , thank u.. syg mu lg.. <3