Fuuhhh Nervous

Anda mesti dah thu kan pasa ape yg aku nk tulis ni an an..wuusssss,waaassss,weessssss,tusss.dassss,dussss..takut..aku da reti nk buat bunyi macam mane lagi..ahhhhhh,uhhhh,ihhhh..dah mcm2 bunyi yg berbunyi tu..huh..aaaaa..cam xcaye en result dah nk kluar an..23 march bile tu???tinggal satu hari lagi kot..ohhh tidak tidak!knpe kejap sangat?aku xpuas lagi nk berehat rehat mindaa nih..owh,macam mane ye?nervous xhenti2 ni..


Dari petang tadi dah aku asyik duk nebes je,xbreti breti ni..aku mandi tadi rse cm xbsh je badan ni,ntah aku buke ke tidak lah paip hujan tadi,eee,aku xmandi ke tadi?eh,aku mandilah!tp xbasah,eh,ape aku merepak nih!tolong!tolonglah aku!kpale aku memang 90pecend kt result dowh,yg 10pecend lg kt sayang aku la kot..hihi..sempat lagi nk suke suke nih..dah2 !


Ok,aku hope,result aku okey a.k.a cemerlang la kan..aku bukanlah budak pndai an an..aku sedar sape aku an an..aku memang pemalas la an an..mlas nk ulang balik keadaan dulu..aku memang malas la an..brape byk an yg aku nk tulis an an..arrrrrr,biarkanlah aku,aku nk gembirakan hati aku ni..an an an..hahaha..tp aku nebes yg amat ni..nebes nebes nebes..


MOOD : NEBES YANG AMAT DASYHAT --''

THANKS FOR READING

3 comments:

azhaniidayu said...

nebes gilo -____-

syazana.not.single said...

sy pin nevessss gila ne. T_T

atierahyowng said...

tu lah..xreti nk buak ase..bgun2 tido igt ke result lalu... arrrrrr..