Penat + Letih = Dokrok Cetong~

Huhahuhahuha...Aku letih sangat sangat..nk tido lalu brase..p gtu ah,klu x lyan facebook dulu,bkn aku lah 2 nmenye..buhahaha...:face24:..aku letih bangat bangat,pinggan aku sakit,dr mrin doh..2 pn nk kbo owk..bjek je aku ni..tp biar ah,aku nk kbo jgok..spe nk dgr dgr la,spe xbh ttp mate anda dr bce taipan itu td..haha..aku ske mengarut ngarut..xthu bnde..penat penat..mrin pn penat,biase ah org kije owkk..weekkkkkkk,mcm kje berat plok..haha


Best gk tadi,org pn blh tahan ramai jgk ah,budok2 ah ramai..hari ni iceblended yg byk laku,bdok bdok sume cri ice blended..dahage tekok moknyer..dh ari ni panas owk,aku pn xtahan panas td..sapa peluh peluh pa..nsib baik aku xjual roti canai,klau x msti peluh peluh tu menitis mcm cite senario tuh..yeerrkkkk,guane hal au..masin molek roti canai tu aku rase..haha:face75:


Pa tu bile org xde aku duk r sembang sembang,cakap cakap,dgr org ngupak,dgr je k,aku xtmpang sekaki,aku insaf sudah !! haha.. pa 2 kan ade lah satu cerite ni yg menarik minat aku utk mendengar dgn lebih lanjut..ade budak yg belum kawin sebaye aku melahirkan anak..wah !! sgt menghairahkan aku utk mendgr..mase 2 aku xpk ape dah,yg aku pk cume cm ne klau aku jd cm tu ??tidaaaaakkk ! selisih simpang menyimpang!?!mtk2 sume 2 dijauhkan dari aku..:face27:amin _''


oklah,aku sudah tidak larat..kekontangan idea suda..kematian kate kate..aku cume npk katil aku je skg..ngantuk sangat sangat,xpnah aku nk tido jam mcm niee..tp aku da xthan dh aku ngtk,dan sgt mngantuk krane terlalu mengantuk..haha..bolok wok aku mari doh..oklah,i hv to sleep..tomorrow,i have to bangun plop...i i i i ngantok.. i i i love u all..


bye bye (sambil melambaikan tangan)haha:face40:
aku nk suke lu sblm tido...
hahahahahahahhahahahahaha:face24:
tgk mate lebam dh oww..
haha...


p/s : nak jalinkan perhubungan yg baik dengan sume org...
tp klau org tu xpat trime,adekah itu salah kite ??:face44:
thinking in laboratory..hih2:face17:

THANKS FOR READING

No comments: