Selamat Hari Jadi Wan Azhane Idayu :)

Selayaknya engkau tahu betapa ku mencintaimu..Kau tenangkan ku dalam mimpi burukku..Oiihhhh,GEGOR BUMI..tehee..

Ok,aku nk mulekan..


1






2







3







4







5








6





kebabooooooooo !! (berasap kelong)








SELAMAT HARI JADI WAN AZHANI IDAYU :)))
mueehhahehehehe..

  • semoge mu sihat sokmo
  • semoga mu suke skmo bile aku wt lawok
  • semoga keje lebih rajin
  • semoga komisen mu bertamboh
  • semoga kite sentiase berkawan hendaknye
  • semoge kite menjadi the best pren ever
  • semoga kedai BATA makin laku
  • semoga kite akn bersama skmo
  • semoga mu sayang aku,aku sayang mu
  • semoge char kuew tiow nik semakin digilai ramai
  • semoga nik akn belanje kite CKT die tiap2 mlam
  • haha
  • semoga hidup mu lebih tenteram
  • semoga seluor mu semakin byok
  • semoga kite dpt gaji dlm value yg same
  • semoga kite dpt shopping same2 :))
  • semoga mu mop lantai dgn lebih kilat
  • semoga dvd kt kedai BATA molek ary sabtu ni
  • semoga mu lebih pok..teeheeee

SERIUS SERIUS


  1. aku sayang mu
  2. semoga mu berjaya dlm ape jua pkare yg mu buat
  3. klau ade pape cr aku k,aku akn ade..insyallah :))
  4. aku harap mu bahagie dgn ape yg mu buat,fikir masak2 k sebelum ambil ape2 tindakan
  5. aku sayangkanmu..sgh aku sayang mu,tp xlah sapa cinta kn..eeee yerrrrrkkk,gelliiii i nyah!! haha
  6. mu sahabat aku..nyi sket lagu sahabat.. sahabat.....tet net net net.. teeheee
  7. mu jage diri molek neh
  8. semayang jangan tinggal.gne2 pn semayang tu pnting,buat slow2 k..aku pn cm tu gk
  9. klu aku xdk kg,jgn lupe aku ey...
  10. kalu aku ilang ke,mu cri aku ney :)) (sapelah nk culik aku kn ??haha)
  11. esok kije molek neh,jgn masam2..senyum banyok..hari jumaat kite jupe mula neh
  12. aku mkey ke mu byk gk tadi,nk senyum malas,rindu etek..teeheee
  13. se ag rindu kt eyka..uhuk..indu2.. ahaaaaa(nk msk gk gne2)
  14. sale byok esk neh..komisen bertamboh..huhu :)))kbai..haha
  15. xserius pn aku tgk..haha

akhir sekali.......................


SELAMAT HARI JADI AYU !

SAYANG MU SANGAT SANGAT :))) <3

P/S : hadiah nt oke??haha..


THANKS FOR READING

2 comments:

azhaniidayu said...

terharuuuuuu . Thanks . i lobiu :)

atierahyowng said...

TEHEEE.. ilobiu too sayang :))