Sembang Sembang Petang :)

Ehem ehem,saye nk update blog nih..teeheee,nk dgr cerite saye tak?olorr..nok la,nok laa..teeheeee..eleh awok2 ni,saye pujuk ckit pn da cair..teeheee

Okey,sebenarnye saye xde idea ni..tp kekasih hati saye suruh tulis..tp saye tanak,tp sb die,saye tulis jgk..tgk tgk,baik xsaye?bertuahkan boyfriend saye dpt saye??teeheee

Gedik gler lah awok ni yong..oloh,biarlah,saye nk gedik,biarlah saye gedik,biarkan saye gedik,teeheee..saye sebenarnye tgh runsing dan pening dan sakit kepale dan pening dan pening..byknye pening..sb saye tkt saye x dpt nk sambung blajar utk kampus kerajaan..oloh.tkt2..grrrrrr.takut :(

Lupekan lupekan :)


Saye nk bicare tentang kerja saye..dah dekat sebulan saye kerja dgn rajinnye..olorr,rajin lah sgt..saye xsabar nk timang gaji pertama saye..eee xsabarnye,xsabarnye..sukenye sukenye...teeheee,gedikgileperempuanni C(:

Saye nk beli ape je yg saye nk,saye nk makan puas2 dgn duit tu..saye nk share dgn mak saye ckit..ckit je kot C(: teeheee..saye nk beli baju,2 yg penting..sb saye dah xde baju utk pegi kje..uhukk..kesian kan saye tolong..tolong tolong.. tehehehehe

Dalam sebulanan saye kje ni,saye jumpe pelbagai jenis sebulatan org...ayatapetu?mcm2 org ade kt dunie ni..bru saye thu yg orang kt dunie ni mmg ramai terlalulah ramai,sampai saye pn xterbilang jumlahnye dgn kiraan 1 2 3..teheee

Ragam mereka pn mcm2 ye,byk benor ceritenye..saye sebagai pekerja yg baik dan penuh tatasusilanye melayan mereka dgn penuh dedikasi C(:

Kerja macam ni kne cepat,banyak senyum,byk cakap,byk memuji,byk berkata kata..utk menarik minat pemakai utk membeli..makcik2 yg muke mule2 cm xnk beli pn,terbeli dgn kecekapan saye mengode beliau..teeheee

Pakcik2 yg misai tebal pn beli jugak,sb tkt saye gode mereka dgn lebih lanjut lagi..teeheee..ade jgk abang yg nk pegi interview,duit xcukup nk beli kasut..saye srh die pegi cocoh bank..die pegi then die dtg balik..teeheee..bos saye tgk dgn pandangan yg pelik je..teeheee,bos plk sporting gler.cceeewwwaahhh :) sayang2,sayang jgn jeles ey sayang?saye buat bkn sb saye nk buat tp sb kje saye mcm tu..saye xsentuh die pn sayang..otey cayang?saye thu sayang saye phm saye..hehe..oolor..jgn la ngjok... c(; teeheee

Ade jgk kakak yg bajet byk duit...sombong gler bercakap..tgk pade care kau pn dah thu yg kau tu xde duit..tolonglah jgn sombong sangat..nk muntah aku tgk!teeheee..tetibenakemosikatsiniseorang diri c(:

Ade jgk kakak yg tergedik..ckp telepon,siap muaaahhhh muuaaahh lagi dpn aku dan sorg lagi kawan aku..alamakkkk,tolonglah kak,nk muuaaahhh muaaaahhh tu tgu lah tempat lain oke?tolonglah saye,saye rse mcm nk pok pok pok je ats pale kakak..tehee..tetibenakpukulorang :))

Ade jgk abg2 yg cerewet,yg tilik 2 3 4 5 kali ats sepasang kasut tu..sabor je lah..ade laki orang yg kasut tu muat kt kaki ank die,tp die kte xmuat..kesian ank die,kedekut punye father..nsib baik aku xdpt ayh yg mcm tu..klau x menepik melolong aku lm kedai tu..teeheee

Lagi,ade yg xberkire lgsg ng ank2 die..ank die nk ape,die beli..ade yg bwk ank 4org..2pasang sorang kasut die belikan utk ank2 die..baik gler dowh mak die..ade yg pakcik,bwak ank 5org,die bli kt sume ank2 die..ank2 yg kt rumah pn die belikan..bestnye ayah mcm tu :)) da lah pakcik tu ensem :) teheee

Ade yg pakcik,dtg ng makcik die..sweet gler..eee,sukenye sukenye..da tua2 pn tetap romantik lagi,cm bagus je pakcik tu kan...nsib baik pakcik tu xensem,klu x cair aku..haha..dgnpakcikpunjadiakuni c(:

Ade jgk india yg datang,tp sb aku sakit hati.aku nk pgl die keling..haha..cerewet gler nk mampus,layan die saje kt 1jam..sampai custumer lain aku xblh nk layan..cilakapunyakelingbusuk! akusukeemosorang2..bos aku pn da ngnjing2 aku..aissshh,sebel..india,tolong jgn datang lagi..kalu nk datang paki minyak wngi byk2 oke ?? akumemangjahat,akungaku,teeheee..aku busuk xpe,jgn orang lain..plizzz hahaha. xDD

Ade kakak yg datang,dah dua kali dah aku tgk die dtg,tp die xbeli pn..aku yakin..kli ketiga die dtg msti die beli..teeheee..xdekenemengenelangsung :))

Sepanjang bekerja ni.tiap2 hari aku bleh tgk kekasih hati aku yg aku terlalu dambakan di segenap pelusuk dunie aku..teeheee..tiap2 hari blh tgk die..tp rindu tu ttp ade..tgk muke die pn da buat aku hapy..apetah lagi kalu die cakap,iloveyousomuch kt aku kn?teeheee..shukenye shukenye...

Semakin lame semakin bertambah sayang aku kt die..walaupun kiteorang tiap2 ary gaduh,walaupn sb kite bergaduh tu pkare kecil..dan klu aku cerite kt org pn org akn kte..benggong lah mu 2org..haha..tp aku harap pertelingkahan tu akn membuatkan kiteorg lebih memahami diri masing2..kiteorng akn lebih matang utk menghadapi hari2 depan kelak..insyallah,klau ade jodoh antare kami berdua,aku akn jage die baik2..2 janji aku :))

Aku sayangkan die sangat2..Haikal..nme budak2 yg pertame yg berjaye tambat hati aku,sampai aku tidak rse ingin terlepas dr tambatannyee..hehe..iloveyousomuchsayang! hanye awk dihati saye :)) tetibejadijiwangxthunakkte..tp tulah yg saye nk sampaikan..die yg paling baik buat saye :)

Saye sayang awak sangat2 sayang..terima kasih sb ingin berubah utk saye :)) thanks alot sayang :))

OKelah.samapi kt cni sahaja bicara saye pade tgh malam ini..sesungguhnye ape yg saye tulis xade kene mengene dgn yg mati..hnye yg hidup sahaje :)) saye memamg suke merepek..saye mtk maaf...:)

Oke,selamat malam semua :)))

Selamat malam sayang :)

p/s : nk nyanyi ckit.. with you with you with you with you..teeheee .. oke muuaaahhh <3


THANKS FOR READING

No comments: