Surat Cinta Pertama Buat Awak

Dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdullilah.. :)

Bismillahhirohmanirahim..

Awak..esok awk dah nk pegi kan..jauh awak pergi tinggalkan saya semsorang kat sini..sedihnye :'( nanti awak dah xde.saya nk jumpe sape?saya nk gelak2 ng sape?sape nk buat saya gelak gelak lagi?awak saya pasti akan rindu semua tentang awak.Saya sayang awak taw.Sayang sangat kat awak awak.Awak walaupun kite jauh,awak jangan lupe kt saya taw.Ingat saya je k,jangan ingat orang lain ey?huk.Ye saya kejam.Saya xboleh tengok awak dengan orang lain.Saya jeles :'(

Sayang..

Awak jage diri baik baik,belajar rajin rajin,capai cita cita awak k.Saya akan setia tunggu awak walau kat mane pun saya ade.Saya tunggu awak sayang.Awak jangan risau tentang tu ye.Saya yakin dengan kata hati saya.Saya xkan sesekali curang dengan awak.Awak pun jangan gatal gatal ey,saya tahu ramai perempuan cantik cantik kat sana.Awak jangan lah jatuh jatuh hati pulak eh,tutup lah pintu hati awak tu.Sudah sudah lah ngorat2 ey.Ngorat saya je :") hee

Sayang..

Awak belajar rajin rajin taw.Jangan sia sia kan peluang yang awak dapat ni k sayang.Yang paling penting,awak balas jasa mak ayah awak dulu k.Buat yang terbaik untuk mereka ye sayang.Saya akan selalu support awak,sayang awak,dan cintakan awak.Saya mintak maaf kadang kadang perangai saya buat awak sakit hati.Saya mintak maaf ye awak.Jangan lupa saya bile duk kat sana nanti.Jangan main main ey,serius taw sayang.Kite same same ubah hidup kite k.Kalau awak berjaya saya pun akan turut gembira buat awak sayang.Saya sayang awak <3

Awak..

Saya xtahu nak kate ape lagi wak.Yang pasti saya memang sayangkan awak.Saya sayangkan awak,sayangkan hati awak,sayangkan jiwa awak.Awak banyak berubah untuk saya.Awak sanggup buat ape saje untuk saya.Terima kasih ye awak sebab sudi terima saya dalam hidup awak..Saya sayang awak beby :)

Sayang..

Saya pasti akan rindukan awak.Saya pasti akan rindukan gelak tawa awak.Saya pasti akan rindukan suara awak.Saya pasti akan rindukan suasana masa saya dengan awak.Saya xkan lupakan kenangan kenangan kita.Saya akan sayangkan awak macam biase.Saya harap cinta awak xkan penah pudar kat saya.Saya harap awak akan sentiase ingat kat saya.Jangan lupe saya taw.. Saya akan rindukan awak sangat sangat..Saya sayang awak sayang :)

SAYANG. I LOVE YOU SO MUCH.. :") BELAJAR RAJIN RAJIN TAW

THANKS FOR READING

No comments: