Nk Minum Carrot Susu Rase

Eheh!tetibe nk sentap apehal!ko ade??xdekan?haha..ok.sungguh xpasa..dimalam malam bute ni terase macam nk minum carrot susu plk..eheh?kenapa ye?aku pregnent kah?ahaaaa..tidak2....

Ade budak same umo dgn aku tanye,pregnent ke??nasib baik aku xtumbok je wajah die tu..aku tahu lah perut aku semakin membuncit kan?eleh!nasib baik je kau comell kalu x,mmg kne lesing atas wajah!haha

Kenape?korang rse ape bile aku ckp mcm gni?ko nk minum carrot susu jgk ek?

Bosanlah sorang sorang,kalu ade haikal kan best..boleh gurau gurau..tepuk tepuk dengan bantal..aiiii,gatal...hehe

Tapi aku nk minum jgk carrot susu tu,tgh membilang hari utk minum..aku sangat mengidamkannye..sayang,tolong bawakkan carrot susu utk saya??uhuk

Carrot Susu

Carrot Susu

Carrot Susu


Selagi gua xboelh minum gua akan selalu menyebutnyee..teeheee..bapak gua selalu marah2 bile gua cakap nk makan sesuatu..die kate mcm org mengandung nih!ahaha..tp pak,pak pn penah teringin nk mkn sesuatu kn?bapak2,xpnah nk paham saya.. kesian nasib saya :(

Saya nak minum jugak..huk2

Carrot

Carrot

Carrot

Susu

Dahagenye tekok saye :(

lobok susu :(

Sadisnye :(


THANKS FOR READING